Kısa Sevgi Cümleleri

♥ Ne seni unutacak kadar zaman geçecek..ne de geçen zaman seni unutmaya yetecek..bırakıp gittim diye unuttum sanma…zaman alışmayı öğretir unutmayı ASLA

♥ Akşamı son bulan ufuklarda..güneş damla damla erirken..hayatta kalan duygularımla..sana iki kelime söylüyorum…”SENİ SEVİYORUM”

♥ Güller hep ellerinde açsın, ama dikenleri batmasın.Sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasın.Mutluluk hep yüreğine dolsun,ama beni unutturmasın.

♥ Bu Dünyada Sevipte Sahip Olamadığım Bütün Güzelliklerin Yerine Senin Sevgini Koyduğumda Bu Dünyada Herşeye Sahip Olduğumu Anladım

♥ sen benim hayalimin prensesisin seninle bir ömür boyu beraber olmak için herşeyi ama herşeyi vermeye hazırım meleğim seni çok ama çok seviyorum…

♥ Sen benim için bir aşkın bittiği yersin resimlerin renksiz halisin sevmekten bahsetme sakın çünkü sen sevmeyi hiç mi hiç sevmedim senbenim için bir aşkın bittiği yersin senbenim nefretim nefes alış sebebimsin

♥ Hani kardelen gökyüzüne aşık olurda çıkartır ya karın altından gövdesini,Zenher yüreğinde kardelen kadar cesaretin yoksa sakın aşık olma…!

♥ Sevmek çay sevilmek şeker,bizim gibi sevenler çayı şekersiz içer

♥ Kim demiş haram nedir bilmez Hayyam Ben haramı helale karıştırmam Seninle içilen şarap helaldir Sensiz içilen su bile haram

♥ İstemem sevilmeyi sevilmek sensizlikse

♥ Sen benim ruhsatlı sevdam ben senin sevda keşin seni sevmek yaşamaksa ben hiç ölmedim

♥ Yüreğimin ta içinde bir ateş yanar.. Yanmayan yer kalmamış söndürsen ne yazar.. Taşa toprağa seni yazdı bu eller.. Ah sevmenin değeri bir bilseler

♥ Aşkın zehir olsa içmezsem, yolun ölüm olsa dönersem, senin için bu candan vazgeçmezsem namerdim.

♥ Ne seni unutacak kadar zaman geçecek..ne de geçen zaman seni unutmaya yetecek..bırakıp gittim diye unuttum sanma…zaman alışmayı öğretir unutmayı ASLA

♥ Gönülden gönüle attın kendini bir heves uğruna sattın sevgini her geçen yolcuya açtın kalbini artık bir hancıdan farkın kalmadı

♥ Bir damla gözyaşın olmak isterdim yanaklarından süzülüp dudaklarından ÖPMEK İÇİN…

♥ Uykudan uyandığına pişman eden dönmek isteyipte dönemeyince çaresizlikten çıldırtan tatlı bir rüyasın sen…

♥ İnan senin yanında sanki birbirimizden çok uzaktaymışız gibi geliyor bana.Yalnızlığımı seviyorum çünkü ancak o zaman seni yanımda hissediyorum.

♥ Dertlerimizi avutan akıl ve hikmettir. O engin denizlerin ötesindeki yerler değil.

♥ Sen uykusuzluk nedir bilir misin?Gece ıslak yastığına başını koymak,”yarın ne olacak diye”korkuyla uyumaya çalışmak.Sen geceleri yalnızlıktan ağlamak nedir bilir misin?

♥ Sesini duyabilme umuduyla yaşadığım hayat yüzünü göremediğim için çekilmez olsada sesini duyabildiğim için yaşamaya değer…

♥ Biz her ne kadar sosyetenin cilalı taşlarında dans etmesini bilmesekte, soğuk dolunayda şeytanla azraille dans etmesini iyi biliriz.

♥ Ben seni Bir Kum Tanesine Adını Yazacak Kadar Değil Sahildeki Tüm Kum Tanelerine Adını Yazacak Kadar Çok Seviyorum

♥ Kahvaltı hazırladım sanada gönderiyorum, umut dolu omlet haşlanmış sevgi bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli ve birde yanlızlık demledim kaç şekerli olsun?

♥ Sen geçmişin herhangi bir yolsuz sevdası diye anıyorsun beni oysa ne yollar aradım o sevdaya ama bilmiyorsun çocuk bilmiyorsun…

♥ Depremle girdin gönlüme,fay hattı çizdin yüreğime,artçılar hala devam etmekte, özlenmektesin bitanem dokuz nokta dokuz şiddetinde

♥ Tatlı biri var sevilmeye değer, güzel biri var görülmeye değer, iyi dostlar var özlenmeye değer, ama biri varki can vermeye değer!

♥ Gölgeler düşsede yüreğinin üstüne güneşini sakın söndürme, umut yoksa yarınlar uzak kalır insana, unutma Bir Sen Daha Yok Bu Dünyada…

♥ Sevgi sevilen kişiye sunulan bir armağandır kabul edilmesi ya da geri çevrilmesi önemli değil önemli olan sevginin sunulmuş olmasıdır.

♥ Gül dediğin nedirki, Solar gider, Ateş dediğin nedirki, Kül olur gider, Gün dediğin nedirki, Geçer gider, Ama sana olan sevgim sonsuzdur, Ancak mezarda biter!!

♥ Güzellik; sadece güzel olan şeylerde değil, Güzel görmek istediğin herşeydedir…

♥ Bugün sigaramın üzerine adını yazdım sigaram bittiğinde seni unutacam sanmıştım ne bilirdimki seni nefes içime çektiğimi…

♥ Seviyorum sevmenin acı verdiğini; her sevenin sevilmediğini bile bile ! ama yinede bir umut taşıyorum belki SEVEN SEVİLİR diye !!!

♥ Deniz sesimi duyarmı? dağlar dinlermi anlatsam seni? hüzünlüyüm desem çare olurmu gökyüzü? salarmı bulutları peşine ilgilenirmi rüzgar yardım edermi seni bulmama ???

♥ Korku bilmeyen GÖNÜL korkmayı öğrendi.(SENİ KAYBETMEK KORKUSU)Sevmeyi bilmeyen GÖNÜL sevmeyi öğrendi.(SENİ İLK GÖRÜŞTE)Ama bu GÖNÜL tek bir şey öğrenemedi.(SENİ UNUTMAYI)

♥ Aşkım aşkım diye ağlayacaksın başını taşlara hergün vuracaksın sesini duyan yokki ağlayacaksın sen gittin şimdi sıra bende ben bittim şimdi sıra sende…

♥ Seviyorum seni ölümsüz bir aşk ile, bütün kalbim hayatım seninle, ölecek dahi olsam bu kalp ile son nefesimde haykıracağım seni seviyorum diye..

♥ Sanal dünya diyorlar buraya,uğradım geçtim. Beklediğim ufak bir telefon görüşmesiydi, artık ondanda vazgeçtim.Gideceksen git yolun açık olsun, gözlerinde yüreğinde huzur bulmuştum al istemem o da senin olsun.

♥ İnsan tırmanırken dağın kafa tutmasına razı olmalıdır.

♥ Herzaman doğru söyle,ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın.

♥ Seni dar ağacındaki bir mahkumun ,hayatı sevdiği kadar seviyorum…

♥ Ben senin ne yarin nede canın ben senin ne sevdiğin ne baharın ben senin belki umrunda değilim ama sen benim sen benim nefesimsin

♥ Hayatın en güzel anı herşeyden vazgeçtiğiniz zaman Sizi hayata bağlıyan biri olduğunu düşündüğünüz andır…

Kısa Sevgi Cümleleri” üzerine 341 yorum

  1. Yeter yaa.. bu kadarda kopya yeter.. 10 sene önce okumuştum bu kopyaları.. halamı aynıları.. üretici yokmu içinizde..

  2. Ibrahim 🙂

    yaZaN aRKadasiM, oLmaZMi hic vaR tabi

    aHa aHa iciMdeN geceNLeRi YaZSaM oLuR deStaN

    cigeRMi daYaNiR, YüReKMi eRiMeZ

    guRbet seNdeN aLacagiM vaR….

  3. baK siMdi…

    güLü biR güN seNi heRgün, güLü SoLuNcaYa deK,

    seNi öLünceYe kadaR sevecegiM.

    bu 10 seNeLiKte olsa 50 seNeLiKte oLsa

    bu biR geRceK.

    AceLya_61

  4. bir soluk kadar yakın.bir yıldız kadar uzak derler sevgi için.uzanırsın yetişemezsin,yetişirsin dokunamazsın,dokunursun vazgeçemezsinvazgeçersin ama unutamazsın

  5. bazen sevmek yetmiyor
    özlemek yetmiyor
    öyle bir çıkmaza girdim ki
    senin bile hayalin yetmiyor

    ewet arkadaşlar ben büyüyünce şair olcam o zaman görürsünüz beni nasıl ama

  6. en üstteki şiir benimdir ve (www.ask-sirleri.azbuz.com) sitesinde kendime özel bir şşirimdir ve çalınarak buraya konmuştur.

  7. hiçççççççççç beğenmedim hiç ama hiç çok saçma çoook iğrenç ve çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook demode

  8. düşlerde sevdim seni söyleyemedim sessiz öptüm nefesini söyleyemedim.şarkılar yazdım sana okuyamadım hep yanımdaydın oysa DOKUNAMADIM…yıllar geçsede bir başkasının olsamda seni hiç unutmayacam hep kalbimin derinliklerinde olacalsın İMKANSIZIM GÖNÜL SIZIM BU DA BENİM ALIN YAZIM…

  9. değişik şeyler yazar demi insan ya allah allah hep aynı hep aynı sıktı artık haaaa!

    canevinden vurcak söz dediğn 😦 :-(:s

  10. αşк; güℓü ∂ιкєиι ιℓє ανυçℓαмαуα вєиzєя єℓℓєяιи кαи ιçιи∂є кαℓıя αмα нєѕαвıиı güℓ∂єи ѕσяαмαzѕıи..

  11. Hasret kapımda nöbetler tutuyor.. Sevgilim uzak bir $ehirde gözlerim onu arıyor.. Bir ku$ olup gitsem a$sam $u enginleri varsam senin yanına öpsem doyasıya koklasam…

  12. Ne zaman seni düşünsem gece dökülür saçlarından aşağıya,ay ışığı çekilir odamın duvarlarından,sen akarsın yanaklarımdan,sevdan akar,sensizlik akar.Benim yerime koyabilse kendini belki anlardı diyorum ama sen benim halime düşme.Dayanamaz kaybolursun s……evda yokuşlarında.Beni anlamanı da beklemiyorum artık.Çünkü ben çekiliyorum bu oyundan bir daha hiç dönmemecesine..

  13. GİT GİDEBİLDİĞİN KADAR NE YAPSAM DEĞİŞMEZSİN BNM KADAR SEVERSİN AMA SENİN KADAR SEVİLMEZSİNN……..CAMLARIN BUHARINA SENİ ÇİZDİM ERİYİP AVUÇLARIMA DÜŞTÜLER DEFALARCA ÖPTÜM AMA YİNEDE HASRETİNİ GİDEREMEDİLERR…….HAYATTA HİÇ SEVME SEVERSENDE BELLİ ETME ÇÜNKÜ SEVEN SEVİLMEZ SEVİLENDE KIYMET BİLMEZZ……(sensizim_esra_2009@hotmail.com)EKLEYİNNN..

  14. sëñ¥ §ëVDîgîM KåDåR ¥å$å§å¥DîM..ôLûM§ûzLûgûñ åDîñî å$k Kø¥åRDîM HαβεЯіП ΨоЖ βεП ÕГϋΨояμШ

  15. •••((¯`»ﮓéniﺄ«´¯))•••((¯`»ﮕev¦שׁﻩrﺙm«´¯))••• ﮓadﭭcﭭ……. ﮓﭭﮧﺄ……ﮕﭭvﺂﬠﻩrﺙM

  16. arada güzel sözler var size bi sözde ben yazıyım eğer adını güneşe buzla yazan birisi olursa bilki seni benden daha çok seviyo demektir

  17. Dostun askı sevgiden çoktur.sevgılı terk eder.dost yanında kalır.sevgılı emreder.dost tesellı eder.dost sevgılıden çok sever.bilir misin bizde dostluk nedir?Nefesin kesilirse al bu can senındir.yolun sonu ucurumsa dostum sen geri dön ilk adım benımdır.Denılır dostluk aşktan önce gelır.KİLİSLİ.

  18. adam olun yok kötü yok şöyle yok böyle deyip durmayın emege biraz saygınız olsun pijlemelik yapmayın okey

  19. benje basıları güsel değil bak bide bn yasim (kanky alem göt olmuş ortalık birsürü kolpayla dolmuş SENİ SEVİYORUMsözleri her PİÇİN ağsına sakız olmuş)…

  20. Bir Çay Bahçesi Keşfettim Mezarlığın Tam Karşısında Bir Gün Beni Ararsan Ya Çay Çahçesindeyim Yada Tam Karşısında ……………..

  21. arkadaşlar burdaki sözler harika ve güzeler hepsi aşk sözleri ve sevgi sözleridir hepsini okudum ve çok güzeldi şimdi bende bitane yazıcam ama kafamdan çıkartım OKUYUN BİRGÜN YANINA GELECEĞİM BİR ELİMDE SİLAH BİR ELİMDE GÜL YA O GÜLÜ ALIP BENİM OLURSUN YADA O SİLAHI ALIP BENİ VURU SUN BE GÜLÜM YARUMLARINIZ İÇİN MSN BUDUR sesis_tepe_123@hotmail.com herkese iiyi günler dilerim

  22. hayatta birini sevdim beni sevmiyo sanıp vaz geçtim ama meğersem beni seviyomuş bu gün anladım ondan yaşamanın önemini anladım sen sev beni olesiye seni severim aşkımmmmmmmm bu edenle siz siz olun birini severseniz ondan vaz geçmeyin aşk kapının önünde bekliyodur ama zili çalamıyodurki seni sevdiğini solesin bu yüzen aşktan korkmayın bu sözlerde bizim aşkımıza eşliq edecekkkk bu smzleri okurken iki damla yaşşşş hiç önemli değil şimdi bi tanesi çok güzel onu msn me yazdın seni seviyorummmmmmm o kelimede

  23. o gece ağacın altında beklerken seni hissettim,bir daha asla geri dönmiyceni olsun dedim yine beklerim sen dönmesen bile ben hep aynı yerdeyim.ben ölene sen de dönene kadar hep bekliycem. Sakın unutma ben hep aynı yerdeyim. senin bıraktn gece ve senin bıraktn ağacn altnda bir başıma dönmeni bekliom ama daha nekadar bekleye bilirim sakn beklemek isteme diğimi sanma beklemek isterim ama ömrüm daha nekadar yeter bilmem…..

  24. ya aşk bu sözlerden ibaret degil bence sacma olmuş bu sözleri çok duyduk ama 2 gün sonra karşındakine bu sözleri söyleyinçe götü kalkıp kacar bu sözler bizim türk erkek lerine gelmez
    bence ugraşmayın bu sacma şeylerle etkili sözler bulalım beraber düşünelim türk erkek leri kadınlarınıza sahip cıkın seviyorum deyipte 2 gün sonra ortada bırakıp çekip gitmeyin canımız acıyoryetr artık bitsin bu yaptıgınız eziyetler yarı yolda bırakmayın bizleri……………

  25. sen ne anlarsın aşktan ancak aşık olanlar anlar aşktan sevgiden DİYEN KİŞİYE KATILIYORIM

    ÇÜNKÜ BEN BU AŞK HİKAYELERİNİ ÇOKKKKK YAŞADIM ŞUANDA BİR SEVGİLM VAR

  26. Dinlediğim şarkılarda hep sen varsın Unutamam seni her zaman kalbimdesin Resimlerine bakar seni anımsarım Seninle olan o günlerimi anımsarım ustalar böyle yazar kim yazdı tabiki DURSUN BOZAN İST

  27. bı kac tanede kendı yazdıqım sozlerımden olsun.. ßir qün öLüm öyLe bir anda qeLir ki.. GüneŞin doqusunu SeyRedeyim deRken.. ßatışını seyRedeRsın😉 SayqıLar..🙂

  28. durUN phen yeniyim AmA bide phen yazıyım

    yA wur hanÇeRi kaLbime aL bu canı yada birdaha terketme beni sensiz yaşayamam ben aSlA (: darkway42 ( konya )

  29. SENİ SEVİYORUM DİYEN DİLLERE DEĞİL SENİN İÇİN AĞLAYAN GÖZLERE İNAN!!!!!!! ZOR SEVERİM AMA ÇOK SEVERİM GEREKİRSE ÖLEBİLİRİM BİR YANLIŞINI GÖRÜRSEM TARİHE GÖMERİM ::: SENİ SEVERİM SENİ SEVENİDE SEVERİM SENİ BENİM KADAR SEVENİ KURŞUNA DİZERİM .. (BUNLARDA BENDEN BİR KAÇ ÖRNEK

  30. Seven Varsa Tavsiyem–

    Yapilmi$ $eyler Icin Pi$manliklar Cabuk Gecer

    AMA

    Yapilmamis $eyler Icin Pi$manlik Bir Omur Surer

    Kisacasi
    {{EN AZINDAN SEVDIGINI SOYLE}}

  31. lan cuma ilk yorum yapan sıpa s*ker*m seni göt ten ölön dertte …
    seni 5 s*ker*m 1 sayarım düzgünce yorum yap yoksa seni bi daha s*ker*m sonra inkar ederim…… bu da kapak olsun sana…..

  32. aşktan kim anlar ki hele cuma gerzeğin teki bende ayrıldım sevgilimden şu an ne durumdayım anlaya mazsın dedimya hele cuma anlayamaz o sevgi bilmeyen bir malllllll=(

  33. KADİR BUNU BEN YAZDIM İİNANMAYA BİLİRSİN AMA NAPA BİLİRİM ŞANSINA KÜÜÜÜS=):) KUZEN TEYZE ÇOCUKLARI EMMMMMMMMMMMMRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEE NNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDUUUUUUUUUU ŞUAN İNAN MIYOR OLABİLİRSİN

  34. Sen evin cilalı kibar beylerle dans ederken ben ise her gün azrayille dans ediyordum sen ananın sıccak yatagında rahat uyurken ben ise parçalanmış vücudumun acısıyla mahkeme duvarlarına yanaşmış dogacak güneşi bekliyordum

  35. İnsanı sadece sözler ele vermez, Gözler de içinde birşeyler gizler.. Hatta sözler ne kadar inkar etsede; gözler herşeyi söyler”.

  36. asıl söz bu:güneşin doğduğu yerde bi ışık görürsen bilki seni seven o kalbimdir.
    bi tane daha var:seni sevdiğimi deftere yazdım silgiler sildi seni sevdiğimi kumsala yazdım dalgalar sildi seni sevdiğimi kalbime yazıyorum kimse silemez…

  37. aşk bir kırmızı şaraptır içersin içersin ve sonunda birinin koynunda bulursun kendini yani birinin yatağında tabi benhiç olmadım ama kırmızı şarap içt

  38. güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
    güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllll
    güzel
    gggggggggggggggggggggggggggggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll güzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  39. keşke benimde sevgilim olsa ve bana bunlar gibi sözler söylese(sadece bana)işte ben onu ozaman hiçmi hiç bırakmam çünkü o beni nekadar sevdiği anlatmış oluyor(benim sevdiğim var ama beni seviyormu belli değil)😦

  40. üstada sormuşlar kırılan kalp yinede severmi diye üstak bir bardagı yere atmış bardak param parça üstad demiş ki bu bardaktan su içe bilirmisin hayır peki su içmekten vaz geçermisin hayır kırılan kalpde buna benzer yinede sever

  41. bunlar çok romantik bazılarını sevgilime yazcammmmmmmmm. bitanede ben sölim ; giden gitmiştir ,gittiği gün bitmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiştirrrrrrrrrrrrrr…………………………………………………………………………………….

    • demekki sende bir anormallik var………………………….. öpüşek mi????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????benimle cıkar mısın?????????????????????? beni facede bulllllllllll.

  42. SIZ DELI MISINIZ YA ASK NEDIR BILIR MISINIZ? ASK KI INSANI INSANA BAGLAYAN, ASK KI INSANI DEFALARCA HASLAYAN, VAY ARKADASLAR NE KA KOMIKSINIZ IYI KI VARSINIZ.

  43. BIRTANE DE BEN YAZAYIM. SEVIYORUM DIYORSUNUZ ISPATI VAR MI? HER INSAN SEVGIYE BU KADAR ZAR MI? BIRINI SEVIYORSUNUZ BIRINI BIRAKIYORSUNUZ. SIZ NAMERT YIGITLERDE INSAF VAR MI?

Bir Cevap Yazın

